Dvogodišnji Erasmus+ project KA220 STEM & GAMES; STEM and Gaming Aims for a Meaningful Educational Success uspješno je priveden kraju. U međunarodnoj timskoj suradnji proizvedena su dva intelektualna rezultata: Priručnik za nastavnike te mobilna edukativna aplikacija za učenike. Na projektu je surađivalo osam partnerskih organizacija iz šest europskih zemalja: Španjolska kao koordinator, Italija, Grčka, Njemačka, Litva i Hrvatska.
Erasmus+ KA220 projekti imaju za primarni cilj omogućiti organizacijama povećanje kvalitete i relevantnost svojih aktivnosti, razviti i ojačati svoje mreže partnera, povećati svoje kapacitete za zajedničko djelovanje na transnacionalnoj razini, potičući internacionalizaciju svojih aktivnosti i kroz razmjenu ili razvoj nove prakse i metoda kao i dijeljenje i sučeljavanje ideja. Cilj im je podržati razvoj, prijenos i/ili provedbu inovativnih praksi kao i provedbu zajedničkih inicijativa koje promiču suradnju, uzajamno učenje i razmjenu iskustava na europskoj razini. Rezultati su ponovno upotrebljivi, prenosivi i imaju transdisciplinarnu dimenziju.
O detaljima projekta rekla je Erasmus koordinatorica, profesorica logike, etike, filozofije i povijesti Željka Winkler: “Ovo je novi tip projekta koji uključuje strateško partnerstvo europskih škola za izradu nekih novih intelektualnih rezultata koji će biti pomoć nastavnicima, a onda posljedično i učenicima. Mi kao nastavnici pokušavamo iz naše perspektive pedagoške prakse vidjeti što bi nam to koristilo i što bi bila dobra podrška nastavnicima i učenicima. Jedan od rezultata je priručnik za nastavnike koji je prilično opsežan te smo izradili jednu mobilnu edukativnu aplikaciju koja pomaže učenicima na njima privlačan način da se bave određenim STEM problemima.”
U sklopu projektnih aktivnosti unutar budžeta omogućile su se i druge stvari, pojašnjava Winkler: “Jedan dio budžeta bio je moguć za opremu učionice. Ona je future lab, u potpunosti moderna učionica u sklope koje imamo puzzle stolove koji se prilagođavaju tipu nastave: rad u parovima, grupama, nastava u krugu ili polukrugu. Tu su i ergonomski stolci, a prevladava bijela boja s malo šarenog. Uspjeli smo kupiti i lego robote, 3D printer. U sklopu nekih drugih projekata kupili smo i laptope.”
Ravnatelj Srednje škole Ban Josip Jelačić Alan Labus otkrio je u koliko projekata je do sada škola bila uključena te koliko je učenika i nastavnika sudjelovalo: “Škola razvija svoj internacionalni položaj u Europi od 2017. godine. Do sada smo odradili ukupno 11 europskih projekata, a trenutno je njih troje u provedbi. Kroz te aktivnosti je do sada uključeno više stotina učenika i preko 30 nastavnika.”