Starijim sugrađanima još uvijek je teško doći do statičara i prijaviti oštećenja

NOVOSTI ZAPREŠIĆ

Digitalizacija i modernizacija državne pa i gradske uprave većini građana ide na ruku. No, u situacijama poput potresa koji nas je zadesio u prosincu prošle godine e-sustavi ili aplikacije građanima starije životne dobi nisu dostupni ili pak s njima ne znaju raditi.

Tako smo mi danas posjetili gospođu Mirjanu iz Ulice Jakšina 24 u Zaprešiću koja već dva tjedna pokušava dobiti statičara kako bi istu pregledao. Oštećenja po zidovima su vidljiva, dimnjak su uklonili zaprešićki vatrogasci, ali statički pregled obiteljske kuće još uvijek čekaju.

Iako gospođa Mirjana danima uporno zove besplatan pozivni centar 0800 2021 (namijenjen građenima kojima su kuće i zgrade oštećene u potresu na koji mogu prijaviti oštećenja te zatražiti procjenu uporabljivosti svojih građevina) tvrdi da se na telefon nitko ne javlja, a obrasci putem kojih se također mogu prijaviti oštećenja njima su nedostupni jer nemaju interneta, niti sami znaju kako prijaviti štete nastale u potresu.

Zato dragi sugrađani, ukoliko znate kako prijaviti oštećenja, pomozite starijim susjedima, znancima i prijateljima jer modernizacija uprave ne ide svima na mlin.

Osvrnite se oko sebe jer je mnogima vaša pomoć potrebna, a starijima će biti itekako dobrodošla.

Informacije kako prijaviti oštećenja od potresa pogledajte ovdje.